Kubki reklamowe – w jaki sposób można je zdobić?

Kubki reklamowe
Kubki reklamowe

Kubki są uniwersalnym gadżetem, które cieszą się niesłabnącą popularnością. To świetny pomysł na prezent dla klienta, który wręczyć można mu z okazji urodzin firmy czy poszerzenia jej asortymentu. Dobrą okazją do podarowania okolicznościowego kubka jest także Wielkanoc czy Walentynki. W zależności od tego, z jakiego materiału został wykonany kubek, może on zostać oznakowany z wykorzystaniem rozmaitych technik. Przykładowo, modele z porcelany oraz porcelitu znakowane są przez maszynowe nanoszenie farby drukarskiej, nanoszenie kalki drukarskiej czy grawer. Modele metalowe oraz termoizolacyjne znakowane są natomiast grawerem.Kubki reklamowe porcelanowe oraz porcelitowe zdobione są z zastosowaniem nadruku bezpośredniego, określanego również mianem maszynowego. Do jego zalet zaliczyć można między innymi dużą trwałość, wysoką jakość oraz niską cenę Wady to z kolei możliwość nadruku wyłącznie 6 kolorów oraz brak możliwości drukowania przejść tonalny. Pewnego rodzaju ograniczenie stanowi także możliwość wykonania nadruku wyłącznie na zewnętrznych ściankach kubka. Część projektów można z łatwością przerobić w taki sposób, by możliwe stało się uzyskanie pełnych kolorów. Po zaaplikowaniu farby, kubki wypala się w temperaturze około 800 stopni Celsjusza, dzięki czemu nadruk zostaje utwardzony, co sprawia, że taki produkt może być myty w zmywarce.

Kubki reklamowe wytwarza się również z zastosowaniem kalki ceramicznej. Tego typu produkty są równie odporne na uszkodzenia i mogą być myte w zmywarce. Bez obaw wkładać można je także do kuchni mikrofalowej. Do zalet tego rozwiązania zaliczyć można między innymi możliwość wykonania przejść tonalnych oraz zastosowania dużej ilości kolorów.

Trzecią z technik, z pomocą której zdobi się kubki reklamowe jest grawer. Jest to metodą, która znajdzie zastosowanie w przypadku kubków zarówno metalowych, jak i porcelitowych. To metoda polegająca na zdzieraniu wierzchniej warstwy produktu. Kolor znakowania jest tutaj zawsze kolorem wewnętrznej warstwy określonego produktu.